به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان ، مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مرکز تلفن ۲۵۰۰ پاسخگویی سوالات و ابهامات جامعه کار و تولید در حوزه روابط کار است.
” وحیده شاهی” افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز تلفن ۲۵۰۰ از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات جامعه کار و تولید در حوزه روابط کار راه اندازی شده است.
وی اظهارداشت: متقاضیان جهت مشاوره رایگان و دریافت پاسخ سوالات خود، در حوزههای مختلف روابط کار از جمله مراجع حل اختلاف، حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری، بازرسی کار، شکایات کارگری، طبقه بندی مشاغل، تشکل های کارگری و کارفرمایی، مشاغل سخت و زیان آور و …با شماره گیری ۲۵۰۰-۰۲۱ با این مرکز ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را به صورت تلفنی وآنلاین مطرح کنند.
https://www.pasinehormozgan.ir/?p=30275