تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : khalilan
حوزه : آموزش و پرورش
شماره : 25876
تاریخ : ۶ آبان, ۱۳۹۹ :: ۱۱:۴۰
گودرزی:با اجرای صحیح رتبه‌بندی فرهنگیان باید مانع از ولنگاری در آموزش پرورش شویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 6 آبان) در جلسه علنی مجلس و در مخالفت با دو فوریت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان اظهار داشت: در اصل نظام ‌رتبه‌بندی فرهنگیان کسی در مجلس مخالف آن نیست و حتی نمایندگان نسبت به تبعیض در رتبه‌بندی و نظام پرداخت‌ها در آموزش پرورش معترض هستند.

وی افزود: نظام رتبه‌بندی فرهنگیان متاسفانه تاکنون به صورت اساسی پیگیری نشده و در جلسات مشترک با دولت بایستی تفاهم صورت گیرد و آنها را پای کار بیاوریم و سپس با طرح دوفوریتی دولت را ملزم به کار کنیم.

نماینده بروجرد در مجلس تصریح کرد: دولت اگر بفهمد و متوجه باشد خودش باید لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان را به مجلس بدهد این در حالی است که ممکن است شورای نگهبان با دلایل منطقی و به دلیل بار مالی،‌با این طرح مخالفت کند.

گودرزی گفت:‌نمی‌توانیم با گفتاردرمانی و کلاه گذاشتن سر معلمان و فرهنگیان و بازی با افکار عمومی و استفاده از ابزار رسانه موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان را تیتر یک کنیم ولی در نهایت ممکن است چیزی تبدیل به قانون نشود.

وی خاطرنشان کرد: باید وزیر آموزش پرورش برای رتبه‌بندی فرهنگیان سینه چاک کند و رئیس‌جمهور را به مجلس بیاوریم و در باره طرح رتبه‌بندی فرهنگیان پاسخگو باشد.

نماینده بروجرد در مجلس گفت:‌اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان و تحول در آموزش پرورش بایستی انجام شده و مانع از ولنگاری در این وزارتخانه شویم.

گودرزی خاطرنشان کرد: دو فوریت طرح رتبه‌بندی فرهنگیان مغایر اصل 75 قانون اساسی است.

وی گفت:‌رتبه‌بندی فرهنگیان در قالب طرح قابل اجرا نیست و باید اقناع سازی صورت گیرد.

نماینده بروجرد در مجلس در پایان گفت: فرهنگیان نیازی به گفتار درمانی ندارند و باید با اقناع دولت و مجلس به سمت اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان گام برداریم.

© 2024 تمام حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان محفوظ می باشد.