تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : khalilan
حوزه : صفحه نخست
شماره : 7758
تاریخ : ۲۳ بهمن, ۱۳۹۸ :: ۲۰:۴۷
با حضور معاون برنامه ریزی هرمزگان: میز خدمت نماد اهتمام مسئولین برای پاسخگوئی است معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع، اهتمام مسئولین برای پاسخگوئی و رعایت حقوق شهروندی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان، مرتضی رئیسی حسنلنگی که به نمایندگی آموزش و پرورش هرمزگان در محل میز خدمت واقع در بوستان ساحلی بندرعباس( زیر پرچم) حضور یافته بود، هدف از برگزاری میز خدمت را دسترسی سریعتر مردم به مسئولین و راهنمائی و تسریع خدمات دستگاهها عنوان کرد.

وی افزود: میز خدمت فضایی است که خدمات به ارباب رجوع را تسهیل می کند و گام مثبتی در راستای جواب دهی و رفع مشکلات می باشد و در صورت اجرا مطلوب آن رضایتمندی حداکثری را به دنبال خواهد داشت.

رئیسی حسنلنگی ادامه داد:از دیگر اهداف راه اندازی میز خدمت در دستگاهها را می تواند به کاهش مراجعات حضوری، سهولت در پاسخگویی، کاهش بروکراسی اداری و در نهایت افزایش رضایتمندی ارباب رجوع اشاره کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: دستورالعمل راه‌اندازی میز خدمت در راستای اجرای ماده (۱۷) تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی» در نظام اداری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

 رئیسی حسنلنگی خدمتگزاری به مردم را فلسفه وجودی هر نظام اداری برشمرد و گفت: مردم قدرت، پشتوانه و سرمایه‌های اجتماعی در هر جامعه ای بشمار می آیند، ضرورت دارد در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان اهتمام جدی باشد.

© 2024 تمام حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان محفوظ می باشد.