به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از نیشابور، محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در نشست صمیمی با جمعی از فرهنگیان خراسان رضوی در شهرستان نیشابور اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه پرورشی نیاز داریم بسنجیم که فعالیتهایی که انجام میشود از نظر کمی و کیفی چقدر در تحقق اهداف تربیتی تاثیرگذار است.
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در حال حاضر در حوزه پرورشی کاستیهایی داریم که باید برای جبران این کاستیها تدبیر کنیم چرا که ما معتقدیم مهمترین تحولی که براساس سند تحول قرار است اتفاق بیافتد تحول تربیتی است.
حاجی میرزایی افزود: به نظر امروز برای تبدیل آدمها به افرادی که شخصیت خود را می شناسد، میتوانند تعامل کنند، حرف بزنند، مشکلات خود را حل کنند و مجموعهای از ظرفیتهای مناسب و شایسته را برای زندگی دارند، تقریبا تمام فرصتهای طلایی خود را از دست میدهیم.
14 پروژه آموزشی خیرساز خراسان رضوی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهرهبرداری رسید30 درصد فضاهای آموزش و پرورش از ایمنی لازم و مناسب برخوردار نیستند2700 میلیارد تومان به ساخت پروژههای آموزش و پرورش اختصاص یافتوی گفت: برای اینکه تربیت درست نسل جدید به عنوان اصلیترین ماموریت ما محقق شود باید بدانیم هر دانشآموزی باید با چه تواناییها، قابلیتها و ظرفیتهایی آشنا شود، به شکلی که در رفتار او تجلی پیدا کند و تبدیل به ملکه رفتاری او شود.
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: یکی از مهمترین میانبرهایی که به وسیله آن میتوانیم به مقوله تربیت، بهتر و عمیقتر بپردازیم تشکلهای دانشآموزی است، چرا که این تشکلها فرصتهایی را فراهم میکنند که بتوانیم مفاهیم تربیتی را به شکل موثرتری منتقل کنیم.