تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : khalilan
حوزه : آموزش و پرورش
شماره : 26552
تاریخ : ۱۵ آبان, ۱۳۹۹ :: ۱۲:۱۵
کسب 15 مقام برتر کشوری در نهمین جشنواره نوجوان سالم

محمدرضا سورسوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در نهمین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم خوش درخشیدند و موفق شدند 15 رتبه اول تا سوم کشوری را از آن خود کنند.

وی به معرفی دانش‌آموزان حائز رتبه‌های برتر کشوری پرداخت و اظهار داشت: سبحان وزیری از ناحیه یک سنندج در رشته پویانمایی، آیلین لهونی از شهرستان مریوان  در رشته ایده پردازی رتبه اول کشوری، محمد سعیدی و شایان شایان پور در رشته فیلم داستانی، هناو کاک الهی، سوشین احمدیاری، آسو علایی و کیمیا مرادی در رشته روزنامه دیواری از شهرستان دیواندره رتبه دوم کشوری و سارو قبادی و دیاکو شامحمدی از ناحیه یک سنندج در رشته مقاله نویسی و مهناز مصطفایی از شهرستان قروه در رشته نقاشی پاستیل نیز رتبه سوم کشوری را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش فرهنگیان نیز لیلا حسینی از ناحیه دو سنندج مقام اول کشوری در زمینه اجرای طرح یاریگران زندگی، رتبه اول کشوری و سید احمدحسینی از منطقه زیویه در بخش پروژه‌ها و مداخلات موردی و کاظم عظیمی از شهرستان دیواندره در بخش پروژه‌های ستادی رتبه دو م کشوری و لیلا حسینی از آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در بخش منابع آموزشی و کمک آموزشی رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان به اهداف برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان در ارتباط با پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و ترویج شیوه‌های زندگی سالم، همه ساله در سطح استان و کشوری برگزار می‌شود.

 سورسوری با بیان اینکه موضوعات این جشنواره شامل پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از خشونت بود؛ خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان دوره متوسطه استان درقالب نقاشی، فیلم کوتاه، عکس، مقاله، ایده‌پردازی، نرم‌افزار و چند رسانه‌ای و روزنامه دیواری با یکدیگر به رقابت پرداخته و آثار برتر به مرحله کشوری راه یافت.

وی ضمن تبریک این موفقیت‌ها به دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده، اظهار داشت: از اهداف نهمین جشنواره نوجوان سالم می‌توان به گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب­های اجتماعی، شناسایی قابلیت­ها و ظرفیت­های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب­های اجتماعی و همچنین معرفی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری و مراقبت در مدارس کشوراشاره کرد.

© 2024 تمام حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان محفوظ می باشد.