تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : khalilan
حوزه : شهرستانها
شماره : 15899
تاریخ : ۱۹ خرداد, ۱۳۹۹ :: ۱۲:۱۵
وضعیت قرمز کرونا در بندرعباس به تابلوهای شهری رسید

الیاس محسنی در گفت و گو با ایسنا، افزود: موج  جدید تبلیغات در خصوص وضعیت قرمز ویروس کرونا در بندرعباس و جدی گرفتن این ویروس را در سازه های تبلیغاتی اکران و انجام دادیم.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل بخش خصوصی در واگذاری برخی سازه‌های تبلیغات تجاری در سطح شهر گفت: با توجه به حساسیت موضوع ما با همکاری خوب بخش خصوصی توانستیم توان بخش خصوصی را در این زمینه به کار گیریم.

وی تصریح کرد: در این مدت ما کلیپ هایی را نیز تهیه کردیم و در فضای مجازی و تلویزیون شهری پخش شد و سعی بر این شد تا همه شهروندان را درگیر این مسئله کنیم.

محسنی خاطرنشان کرد: ما در این مدت از فضای مجازی غافل نشدیم و بخشی از فعالیت خود را در این فضا انجام دادیم وسعی درآگاه سازی شهروندان داشتیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همچنین یادآور شد: ما از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱ مرحله تبلیغات محیطی و پویش های فرهنگی و بهداشتی در سطح شهر با موضوعات"قدردان باشیم (چهارشنبه سوری)، برای زندگیت دست بشور، بهار را به خانه هایتان می آوریم (نوروز)، الان وقت خونه موندنه(دید و بازدید نوروز)، سیزده به در، کرونا از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است، تَوا نَگِری؟ جدی بِگه، زمان ماندگاری ویروس روی سطوح مختلف، آلوده ترین نقاط و وضعیت قرمز" انجام داد ایم.

انتهای پیام

© 2024 تمام حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان محفوظ می باشد.