تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : khalilan
حوزه : آموزش و پرورش
شماره : 14763
تاریخ : ۱ خرداد, ۱۳۹۹ :: ۱۰:۳۵
ضعف زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای شبکه شاد در کهگیلویه

علی پورکپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: برای ارائه آموزش در فضای مجازی از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته۴۰درصد دانش‌آموزان به علت ضعف زیرساخت‌های فناوری نتوانستند وارد شبکه شاد شوند اما همه معلمان تحت پوشش این شبکه قرار گرفتند.

این مسؤول با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای اتصال به اینترنت در برخی روستاها فراهم نیست، افزود: از جمعیت 22 هزار نفری دانش‌آموزان بیش از 6 هزار نفر در مناطق روستایی تحصیل می‌کنند.

پورکپور ادامه داد: ضعف زیرساخت‌های فناوری مهمترین چالش آموزش و پرورش از ابتدای شیوع کرونا و آموزش مجازی بوده است.

وی گفت: البته مخابرات طی این مدت تلاش‌هایی برای تقویت اینترنت در روستاها داشت و این وضعیت بهتر خواهد شد.

پورکپور با اشاره به کسب مقام برتر شوراهای آموزش و پرورش استان طی دو سال متوالی در خصوص آیتم‌های ارزیابی این شورا گفت: موفقیت‌های آموزش و پرورش دهدشت در دوره‌های متوسطه از عوامل برتر شدن بود.

این مسؤول تصریح کرد: طی دو سال اخیر آموزش و پرورش حرکت رو جلو داشت و نگاه به کمیت‌ها گواه این ادعاست.

وی، کسب رتبه اول در زمینه رتبه زیر یکهزار کنکور به لحاظ ترکیب جمیت دانش‌آموزی، میانگین دروس پایه دوازدهم با رشد یک نمره، کسب مقام اول جشنواره‌ها، مقام اول طرح درس زیست، طرح درس عربی و بیشترین شرکت کننده در نانو و پرسیش مهر را از دیگر شاخصه‌های برتر شدن شورای آموزش و پرورش دهدشت عنوان کرد.

پورکپور ادامه داد: آموزش و پرورش دهدشت در طرح ایران مهارت به لحاظ پوشش مقام اول را کسب کرد.

انتهای پیام/82016

© 2024 تمام حقوق این سایت برای پایگاه خبری تحلیلی پسین هرمزگان محفوظ می باشد.