تعداد اخبار امروز : 0 خبر

جمعه ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳

سه شنبه, ۲۲ بهمن, ۱۳۹۸ :: ۱۶:۵۵

کد خبر : 7658

– اخبار استانها –

شیخ علی ماهیگیر در حاشیه راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در شهرستان سیریک اظهار داشت: خروش میلیونی ملت ایران همه را به وجد آورده و باعث شعف فراوانی شده و دشمنان را ناامیدتر از گذشته کرده است.

دریادلان خطه خلیج فارس حماسه آفریدند/ حضور باشکوه مردم هرمزگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلمنماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دوم ملت ایران به صاحبان پایگاه عین الاسد است‌

وی با بیان اینکه انقلاب ما بعد از ۴۰ سال اکنون در گام دوم خود قرار دارد و بر اساس رهنمودهای رهبری عالی نظام در انتظار تحقق آمال و آرزوهایش است افزود: ما در گام دوم انقلاب به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی در حرکتیم. 

عالم اهل سنت سیریک آزادی قدس شریف و رهایی جهان از یوغ قدرت‌های شرق و غرب بویژه آمریکای جهانخوار را امری قطعی دانست و ادامه داد: ما در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیمان می‌بندیم که تلاش کنیم آمریکای جهانخوار را از منطقه فراری دهیم و آمریکا قطعا بیرون خواهد شد، چرا که تمام مشکلاتی که جهان اسلامی به آن گرفتار است از آمریکا و دنباله منحوس آن یعنی رژیم صهیونیستی است.

پژوهشگر و نویسنده اهل سنت در سیریک ضمن بیان این نکته که بواسطه حمایت آمریکایی‌ها رژیم اشغاگر قدس دارد فشارها و رنج‌هایی را بر ملت مستضعف و محروم فلسطین و اعمال می‌کند تصریح کرد: ما ملت ایران موفق شدیم اهداف متعددی را در این چهل سال محقق کنیم و با رهبری امامین انقلاب ان شالله امت اسلامی رهایی خواهد یافت همانطور که ایران از یوغ استعمار رها شد. 

وی در پایان گفت: قبله اول باید تحویل ساکنان و صاحبان اصلی آن داده شود و زمینه برای مدیریت و انتخابات آزاد مردمی در فلسطین فراهم شود و راه برای تحقق ظهور موعود آخرالزمان ان شاءالله فراهم گردد.

در ادامه مصاحبه اختصاصی خبرگزاری تسنیم با عالم اهل سنت استان هرمزگان را مشاهده خواهید کرد:

گزارش از میثم رئیسی

نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین مشابه
وردپرس › خطا

سایت به مشکلات فنی دچار شده است.